"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Monday, April 27, 2009

Pesta buku..


kami at PWTC. comel x aku bergaye ngn gaye tudung yg old fashioned tu?.. hahhaha nenek mak aku sumer puji.. thx la.. =)

yesterday actly last day for pesta buku antarabangsa kl 2009, gila punya la ramai manusia..
aiyoo. aku paling xsuke crowded. but sabar je la.. maklom la my mum chef kan so die mmg suke g tempat2 cmtu senang nk uat research katenyer.. habis segale buku masakan dia cari.. kalo leh xnk ader satu pon buku masakan yang die xnk beli... leteh oo kaki aku..but sbgai ank, layan kan je la..
ngh sebok2 teman mak aku cri buku tetibe aku jumpe abg hensem pakai kustom comel. pe lagi sempat snap pic bersama beliau..

p/s: penuhkan ilmu dengan mbaca.
;p

No comments: