"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Thursday, July 7, 2011

Gadis Litar 2011! terpanaazz.

salam:)

cerita ni bukan berunsur lucah ke unsur skodeng2 org merende ke hape..
xd kene mengene pon. tajuk je semata-mata.

smlm aku jadi gadis litar di tepi high-way;)

gambar hiasan je ni..

HAHHAHAhahahah(terok betoi aku gelak)
Bila teringat balik mmg cam hape je aku smlm.


"The best thing 'bout tonight's that we're not fighting
Could it be that we have been this way before?
I know you don't think that I am trying
I know you're wearing thin down to the core
But hold your breath
Because tonight will be the night that i will fall for you
Over again...bla..bla...bla..."


Heee percaye tak lagu tu antara 5 lagu yang aku hafal sampai habis..
selain NEGARAKU ngn Jalur Gemilang..hahahah:)

ngah syok2 karoke sorg2 lagu tuh.. dah le dalam hujan lagi la best jerittt..
tetibe musibahh ringan menimpa.

adoyyaaiiii...
Secondhand Serenade - Fall For You tah kemane ape pon tah kemane..
nk nanges rasenyer tetibe kete stuck enjin mati..
kete blakang pula ade kete kerek horn mcm dia jek yg ade horn....
dah tu hujan lebat..nk xnak kene la kuar bagi isyarat kereta rosak..
habis basah..hurmm.. dah tu xd sape nk bhenti..
disebabkan aku, smlm jalan kat situ jem la..


dalam pale hotak aku xtau nk rojer sape..
nk mintak tolong kawan nk tggu dorg datang lak cmne..
mesti lambat dah tu jemm lagi..
dah tu sempat laaku call sorg member yg aku baru je jumpe..
heheheh tapi diapon stuk dalam jem..
lagi la ngelabah..
adehh sapeee aku nk mintak tolong..

tah la, aku xtau nk buat ape.. aku cube bwk betenang..
try start kete dua tiga kali still xbole jugak..
berdoa je la ade yg nk tolong..
hehe bape saat lepas tu ade sorg lelaki misteri datang.brader.
nasib baik ade dia..
kesian jugak la.. dia tolong tengok enjin sumer..
dah la hujan renyai so xpasal-pasal la saye jadi gadis litar
memayungkan brader tu..
serba salah gile.. adoyaaii..
org lain dok usha jela..

tu la pompuan tawu bawak kete jek..
tawu isi minyak..
tapi xtau pe2 technical part pasal kereta..
waahhh nyesalmase study dlu xmik automotive. hhhheheheh
kalo takdah senang da.. xd masalah..
:))

Xtau la brader tu buat ape..
mule-mula dia cuba mmg kereta tu xleh start jugak.
pastu aku tringat aku adr scurity alarm sendiri.
haa.. aku off tu alarm tu.. dn brader tu check..
dah OK.
thank you sesgt2 kat brader tu..
at least kedatangan brader tu buat aku cool n tenang sikit..
tapi xsempat nk sembang byk disebabkan
aku dh buat kesesakan lalu lintas dekat situ..
so brader tu chow je
name pon xsempat nk tanye..
adoyaii..
tapi sempat aku mintak busines card brader tu..
yela
org berbudi kita berbahasa..
seyess nk ucapkan thanks kat brder tu face 2 face..

tapiii... masalahnye..
kad yg brader tu bagi aku pegang je..
nk call ke xnak..
nk call ke xnak..
haiizz...
tu pon susahh..
insyaAllah..kejap lagi aku call..
heee

tapi nak cakap ape pulak?
~!#%^*)



so pesanan penaja kat sini: selalu la bwk kete pergi sevis ikot mase yg ditentukan.. and seorang perempuan tu sepatutnye amik tau pasal kereta juga.. bilekereta breakdown.. xdla ngelabah sangat..

HEE :D sori la kalo RASE trtipu ngn tajuk tu.. Aku ni mane la LAYAK nk jadi gadis litar.
Aku kalo pose terlbih hot..HAhahaha:)

No comments: