"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Monday, March 8, 2010

" when the dreamer likes 2 dream...."



uwekkkkkkkkkkkkkkk

issshhh...lapar lak..
harini rase cm byk je citew nk post kat blog ni..
tapi rase je la.. post nyer x jugak :p
hurm.. seb baik blog ni xleh bersawang..
kalo x mesti dah lame bersawang.. hahaha lame sgt xjenguk blog ni..
bile xd mber nk story nk share bru ingt nk luah kat blog ni..
sian lak blog ni.. bile susah bru aku cri dia.. heheh
soweee..
but blog ni je la kawan baik aku..
tmpt aku share sumer.. korg.. just pembace je
komen kalo sudi.. xsudi pon xpe..
at least korg tau isi tersurat
tersirat aku nih..

syok sgt lyn Fb tetibe aku base status sorg HAMBA ALLAH ni..

"If you love something, set it free. If it comes back, it will always be yours. If it doesn't come back, it was never yours to begin with''

&& Again.. aku teringat kan zaeim.. hurm cmneeee nii???
What have I got to do..???

sayang..
I miss u. I knw we've said our good-byes,
and I knw we've gone our separate ways, but I still miss u
We were happy once, & I rmmber those times.
I rmmber how we smiled :) n laughed,
& how u held ma heart in ur hand.
I rmmber the tears n the fights
and how I took ma heart back,
bruised and slightly wilted.
But still, somehow, hurmmm I miss u,
and I just wanted u to know dat. i miss u fucking much!!!!


No comments: