"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Monday, November 2, 2009

my return..

well..

sbnrnyer dah lame aku menyepi xupdate blog ni
membawa diri la..cri ketenangan
hahah aku dikecewakan sekali lagi..

hurm.. life kan..
cmtu la.. hidup aku mmg cmtuh..
kalo aku suke ket org,
mesti org x suke kat aku
cmne lahaiiii

aku kene mandi bunga rasenyer..

aku xcukup cantik lagi ke?
aku xcukup baik lagi ke?
or aku x cukup setia?
adeh... pe lagi yg aku xcukup?
kalo agama.. mmg aku xcukup

setelah berminggu aku memikirkan hal lelaki tersebut
aku
mengambil keputusan untuk tidak
gv up dlm mcari
cinta.. (poyo giler) !#$%^&*()
hakhakhakhak

prinsip aku..

aku percaya peluang kedua ketiga keempa kelima mesti lagi baik dr peluang pertama..

so aku harap 'next' yg ke 19 ni kekal selame2 nyer..
korg doakan la aku jumpe yg terbaik..
walaupon xbape hensem.. xbaper kaye..
asalkan 'him' syg aku..

amin...

5 comments:

Helas木村 said...

hahah mandi bunga tu sebenarnay meningkatkan ayur besa(kata fadhilah kamsah laaa)... xda kaitan supaya ko pecaya mandi bunga dapat jumpa keksaih hati.. x bleh camtu.. bleh Syirik tau.. niat mandi bunga kena betull untuk kesihatan diri..

Benda tu tuhan yang tentukan.. lama atau awal ja bnda tuu..

Puteh said...

baikk abg helas..
pnjg lebar penerangan beliau.. hhhaha
:p
thx anywy

Helas木村 said...

wei jgn call abang wei... geli aku.. pangil aku UNCLE.... haizzzzz

Helas木村 said...

wei jgn call abang wei... geli aku.. pangil aku UNCLE.... haizzzzz

Azhar85 said...

life mmg camtu..just do what u think suit for yourself..

sometimes people didn't know how to appreciate others..but sometimes we also didn't realize our past mistake..that lead to this situation...try to find your error..one day you will find it..

P/S : You have 19 crush, try analyze all 19 situation, what had u done and your partner done,i'm sure u will find it..