"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Sunday, November 15, 2009

suxxxx

tah la ape kene minggu ni suxxx gilew..

apsal ramai yg nk cri gado n myakitkan hati...


1. aku gado ngn BFF akuh
* tah la rase cm xleh nk baik je smpi mati*
bgi la aku mase nk terime ko balik..
npe ko buat aku cmni.. sedeh nyerr.. :((

2.aku cm xpuaz hati ngn sekor mamat ni tetau apsal
tiba2 nk serang akuh kt GSC pavi.
* ko yg semak.. pastu ko nk salah kan aku*
hbt la aku. der musuh
dtg dr s.alam turun pavi semata2 nk shoot aku*
wah aku dah rase idop aku cm BUSH jek..
org sggup myusahkn diri sbb akuh.. walaweiii
selius kalo aku der slah ko gtau terus terang
aku bukn jenis yg xleh terima
tapi aku innocent tetau pe2 okey

3. pikiran aku bru nk tenang ngn kisah2 cintan cintun *tup2 der lak yg cri pasal lg.
*dlu time aku selekeh gilak babi..
blusher..skirt pon aku x knl..
ko buang jek aku kan..
skrg ko lak puji agung aku bagai cm aku ni princess
sexy hot.. ahahah come on la dude.
xkn ko dah ludah nk jilat balik..*

4. aku xdpt mkn lasagna idaman akuh !!!!!
*dah byk kedai aku jelajah
aku cube sumer xsdp..
mcm xckp taste jek..xyummy lgsg*


bab*... sia*... la..!!!~~~

No comments: