"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Wednesday, July 27, 2011

aku PEM-bodek yg best!

hehehe :)

hi assalamualaikum..
salam sejahtera..
salam satu Malaysia.

malam ni aku tersangat happy walaupon minggu ni aku 'on-call' sampai pagi.. heheheh
aku nk juget-juget beruk makyeehh..
nk hentak-hentak kepale kat bantaii..
sblom ni aku pnh mengadu dekat Encik Blog yg raya tahun ni sama mcm raya2 tahun lepas..
aku xdpt PULANG BERAYA..

TETAPI!!!

Harini aku dibenarkan CUUTIIIIII PULANG Beraya..
waahh terngiang2 lagu SUDIRMAN.. balik kampung..
hehehehehehe terbayang jugak wajah PUTERA dibaluti JALUR GEMILANG segak bergaya pulang ke kampung.. waduhh2 best.. MERDEKA n sambut RAYA AIDIL-FITRI sekali jalan...

macam nk termenangis rasenyer..

p/s: so nanti-nantikan la gambar glamer raye2011 nnti :) selamat myambut bulan RAMADHAN juga.. pose penoh bole balik raye okey!~

No comments: