"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Sunday, July 3, 2011

Pencarian Calon Suami ;)


aku dan dia (gambar saya buat hiasan)


Pencarian calon suami :0
hAhahaha..

saje je gimik.. actually aku xpnh terpikir lagi bab-bab cmne..

sekali sekala je bru terpikir..
heee :)

tapi.. kalo ikot selera aku.. calon suami cmne erk yg aku nak?

hurrmm...
yg pasti bukan binatang lah ;) apetah lagi manusia berwajah binatang xpon berperangai binatang.. ampunz minta dijauhkan sama sekali..

pertama mesti la aku nak yg beragama, tahu halal haram.. tau la mne baik mane buruk.
ye la aku ni dah la hidup terumbang ambing, kalu ader suami yg bole bantu same2 kayuh bahtera kan bagus :0 hahahahA ayat habis madu lah!

keduanya, aku nk yg jujur and amanah. bukan sbb xpercaya tapi untuk mengelakkan 'xpercaya' tu la aku kalo boleh biar la yg jujur.. mmg la org ckp kebenaran itu myakitkan.. apa bole buat dalam hidup tu kan lumrah.

yg ketiganya.. aku nk cari lelaki yg tahu cari rezeki sendiri, tahu bersusah payah.. tau tanggungjawab.. hurm tapi sekarang ni susah la nk cri laki cmtu. bukan xd.. ada.. cuma..susah nk cri lelaki yg xgive up.. susah juga nk cr lelaki yg xmengeluh.. aku sedar, mnede lelaki yg perfect tapi jgn la sampi makan minum pon pompuan nk tggung.. itu la maksud sye.

keempat.. yg hormat family saye dan paling penting hormat family sendiri.. sbb kalo kita hormat family kita sekarang nnti anak-anak kita pon der contoh yg baik.. macam bapak dia la :)

kelima.. disebabkan aku baran skit, aku bukn xcuba nk control.. cuba tapi takot terlepas.. so aku sgt memerlukan lelaki yang penyabar dan berwajah tenang.. bangg.. sabar la yee;)

keenam.. Heheheh yg ni aku kalo boleh nk laki yg xbape nk hensem la.. tapi indah.. pastu xberapa nk kaya sedang-sedang je.. haa type yg cmni la senang nk jaga.. kalo dapat artis hensem memikat.. sumer org tengok pon suke.. ish tak boleh aku ni dah la jeles jugak kekadg.

ketujuh.. aku nk lelaki yang tahu nk buat keputusan sendiri.. tau berpikir dan tau nk menyelesaikan masalah.. hah! ni pon kire penting gak la.. kalo der org laki yg xleh nk buat keputusan rasional ha tu la yg jadi bunuh interi la.. curah asid muke isteri la.. no..no..no tu bukan penyelesaian tu kebodohan lah weeii..

wahhh dah tujuh da... hurm kelapan ape pulak erkk?

kelapan.. romantik la.. opkoz! walaupon aku ni cm kanak-kanak comel tapi aku pompuan.. nanana jgn lupe tuh :)

kesembilan.. org tu mesti la xkedekot.. sbb kalo kawen ngn aku.. kate lain nyer kawen ngn HUTANG PTPTN aku jugak la.. heheheh mintak tolong bayar sekali boleh x? :) ngee..ngeee.ngeee.

last sekali .... yg macam SETH TAn kot.. wahh pengaruh Drama Nora Elena tol ! :)


tapi..

aku sedar, tak ade manusia yg perfect..


No comments: