"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Wednesday, July 13, 2011

panazz! artis hot bajet kachak!

kalau dah namenyer artis.. mmg poyo...
kalau dah namenyer artis.. mmg menyampah...
kalau dah namenyer artis.. mmg suke men cover2...
kalau dah namenyer artis.. mmg pandai buat statement tarik tali..


aku tegur elok2 buat muke deekk jek..
aku ajak makan amboii kumain sombong lagi..
aku ajak sembang buat pekakkan telinge..
sabo je la..

mentang-mentang la aku bukan fergie-licious..
ko buat xnampak jek.. uat tetau jek..
malu kann kalo der peminat cam aku ni..

bukan nyer ape..
aku sedar la..
aku mmg xsetaraf dengau kau..
nk tggu kau ajak kawen lagi la.. mmg jauh arang dari api..
tu aku xkisah pon.. bukan cite-cita aku..
tapi xbole ke kau ramah mesra sikit dengan peminat..
kang kalo xd peminat kau jugak yg susah mao cari makan..

ini la artis yg aku mksdkan Josh Duhamel -hensem kan.. :)

p/s: ade udang sebalik entry ni.. kepada artis KITA yg bajet sgt tuh.. jgn la sombong benoo yee! kuar melody uat statement xbersalah jek.. padahal.. ~!@#$%^&*()





No comments: