"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Sunday, October 2, 2011

Dont break my HEART okey ;D

*salam semua*

Ok sbnrnyer time aku post mende yg dimerepek kan ni, semput penat pening kepale aku naik bus pon xhilang lagi. aku bru ja sampai dari penang jumpa buah hati lah terus 'check in' office.. terbaikk!! :) semangat rindoo yg menggunung mcm gunung tertinggi didunia darab 100x nyer hal. heehehehe ok la dapat dating kejap..

Tajuk entry kali ni xd kene mengene pon ngn gambar2 ni haa..saje jek..
nk suruh encik buah hati CEPAt sikit behenti merokok. lalala~
ye la saya cakap sbb.. sape yg nk tgok org kesygan 'membunuh' diri sendiri kann..
kalo mende baik, aku xhalang pon.. sbb mende xbaik.. jadi terpaksa halang.
walaupon encik abang sgt tercinta ngn rokok si pembunuh bersiri tuh.
lagipon..
"abang, sy xnk jadi janda awal lah".. hehehe :D *joke ja okey*

ok kat sini sy ade pesanan ikhlas untuk encik buah hati.

1. Belajar bagi cemerlang okey! hehehe nnti boleh keje cepat kawen cepat *yabedabeduu* amboi gataii na.. coobit coobitt..

2. RinduLAH aku yg busuk ni haa bebyk! hehehehe Dalam bus tadi aku termenanges 'sket jek' sbb rindoo.. penyakit manusia normal.. apo pon xboleh..

3. Jgn la susah bangun sgt. Selalu buat aku geram rase nk hempuk2 mende pe yg ade kat tgn.. ades.. badd badd bad..

4. Cepat la datang KL.. huhuhu~

5. Jaga diri okoey! :)

okbye!


<3 encik ketiak busuk!



No comments: