"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Wednesday, October 5, 2011

Thanks to Fujiko :D

Haluu holla salam satu malaysia
hi juga pada Encik Blog,

ok, entri kalini aku nk share sket citer best..(pada aku)
dan penghargaan yg banyak kpd fujiko owner si kucing biru yg pemes.
sbb dia, zaman kanak-kanak aku ceria dgn lagu doraemon yg aku terpaling suke karoke dalam bilik mandi HAHAHAHa..
walaupon katon dia mcm bodoh tapi byk pengajaran taw.
kalo korg google 'fujiko fujio' ngok muke dia mcm nobila LAH seyess.. ;D

actually video ni mesti ramai yg dah tengok..
heheheh jadi aku nk bgi korg tengok lagi..
ni antara koleksi paberet aku gak la.. sbb mase kecik2 aku mmg suke bebeno ngn kucing.. jadi aku memang wajib suke bebeno la ngn doreamon.
teringat doreamon..hmm miss the old days LAH :(...
mcm teringat boyfriend kekecik time tadika dlu lak. hahahah LOL :D

ok,
kisah final ni ader macam2 rumors la..
Fujiko Fujio ni tak sempat nk buat final episod untuk citer doraemon.
tapi mungkin atas rase tanggungjawab oleh orang yg rase bertanggungjawab untuk mengakhirkan citer doraemon ni..
jadi FINAL nyer macam ni lah..
so aku maleh nk cakap banyak.. korg layan la dulu.. ENJOY VIDEO okay :)



so conclusion nyer, touching laa..nobita has changed.
a verry goodd ending.. thumbs up!! peace kan :)

pengajaran dari citer doraemon ni sbnrnyer.

1. Kalau dlu kita LOSER xsemestinya kita LOSER selamanya.

2. Jgn suke skodeng awek mandi macam nobita.. Nobita <3 Sizuka.

3. Sayang la kawan-kawan. Kita mesti ade semangat 'setia kawan'.

4. HargaiLAH orang yg ada disisi kita hari ini selagi dia ada bersama kita.. jangan dah takde nanti baru nk nyeal dah xgune dah..kire nobita beruntung sbb doreamon boleh hidup semual. kita? tetau la bertuah mcm nobita ke x kan..

dan banyaak lagi....

3 comments:

Luqman aliff said...
This comment has been removed by the author.
[Mr Jigsaw] said...

sebenarnya mmg fujio tuh nobita lah sayang..huhuh kan die ade ckp sblm die mati..hehe

Puteh said...

owh ye ke.. hahah sy xtau mls nk buat research.. tau ngok katon nyer jek.. sudahh..