"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Friday, July 31, 2009

happy tournament ^^

nk ngok juga siapa yg post pasal tournament dulu... who first?
huh! xda sapa yg post.. barangkali semua tidor keletihan kot..:P


to my partner
HELAS aka ALIAS..
thx la be my partner..
hahahaha walaupon kita kalah tapi kita bukn pemenang..:P
...well at least, I had a really good time. thx aLOT.. thx for 100+ too.


to all

thank you very much!!~ kita sgt hepi.. walaupon kita kalah kita senyum aja.
apa peduli.. ^^ ok la.. mau tdo la.. letih..

**pic upload later... thx anyway..

p/s:I hope everyone have a great holiday weekend!

5 comments:

HELAS said...

ya weii sorii... Tampal GIGI aku mmbuat kan aku kurang bercakap dan menjerit.. hahahha.,,,, RAsa Ngilu kalau aku bnyalk bercakap.. hehe.. sori2 bnyak2.. hahahahahha... sori lagiii bertubi2.. plus hahah...kita boleh tadi tu.. hehe

: : Anys : : said...

hahah

uat pe nk sory byk kali..
siapbertubi2lagi
xd hal la..
thx to u ok..
:P

HELAS said...

ari ne aku dah minum ais.. tapi stil geli2 lagi hahaha

lunaticism said...

anys!!!!!! bace blog aku!!!

aniey said...

anys...tahniah sebab dh dpt diploma...Tahniah!!!!!!...@-; nak bg hadiah tp nak anys pilih sendiri..blh? hehehe...apa pun..tahniah...