"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Friday, June 3, 2011

DAULAT TUANKU !


urrggh harini SATURDAY :) aku bekerja lagi. selamat pagi.

seperti semalam pukul 7.00 am aku dah ready kat opis. tapi kan.. sunyi sepi je opis ni. hurm kalo weekend memang 2 orang worker yang bekerja selalunya. ;( antaranya aku lah, gadis bujang yg xd komitmen melainkan kat kucing. so xd ape la sgt. heheheh

skrg ni musim cuti sekolah.
bila musim cuti sekolah "KORG TAHU" apakeh maknenyer?
heheheh maknenyer musim org khawin ramai2 la.
atau kater kasar nyer musim manusia mengawan. hahahaha :D

Harini kawan sekolah lame aku khawin, namenyer cik su. Esok ader jugak undangan kawan sekolah lame.. minggu ni mmg pack la. dalam masa sabtu dah ahad minggu ni kat FB aku mendapat undangan org-org khawin sebanyak 6 Orang. WAHH! tapi malang nyer satu pon belum tentu aku akan join. menyedapkan hati kawan-kawan aku klik 'MAYBE' je la..

Umur aku pon dah makin meriah banyak nyer, aku selalu di undang g kenduri khawin. TAH mase bile lak la aku nk mengundang org nih! ish.. xbaik mengeluh! Lapangkan hati ngn pintu terbuka mudah-mudahan aku dipertemukan jodoh yg baik dan soleh yang bisa membimbingku lebih ke JALAN yg DIREDHAI-NYA. amin.

So kesempatan pagi ni, ucapan SORRY LAH kpd kawan-kawan. Aku tak dapat hadir di hari kawan-kawan aku menjadi RAJA sehari je :)
haaa.. sebut pasal RAJA. aku teringat AGUNG. hee..
Mengikut kelender kat table pengarang(aku la) 4Hb June 2011 adalah Birthday of DYMM SPB Yang Di-Pertua Agong. Tidak pasti pula yg keberapa.

Dengan hati yg ikhlas saya mendoakan dan menguncapkan

Selamat Menyambut Hari Kelahiran Yang Di-Pertuan Agong. Semoga Allah Lanjutkan Usianya. Daulat Tuanku. Peace Satu Malaysia!! :)




ohh lagi satu aku terlupa nk mention, harini Birthday of Yang DiPertuan Agong bermaksud satu MALAYSIA menyambutnya dengan PUBLIC HOLIDAY. kalau yg kene bekerja tu TRIPLE PAY LAH. heheheh bab ni kene taip kecik2 je.. takot nanti org label aku sebagai salah gunakan KELEBIHAN bekerja Sewaktu PUBLIC HIOLIDAY ;) yeee

No comments: