"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Wednesday, June 1, 2011

Sesawang yang banyak di sini nampaknya :)




After hari ke hari,
minggu ke minggu.
gadis kicik molek ini kembali menjenguk blog yg sudah bersawang terbiar ini.

bukan bermaksud aku sudah lupa daratan!
iyalah blog kegunaan nya untuk meluahkan perasaan berkongsi cerita suka-duka, berkongsi pengalaman, memotivasikan diri and termotivasikan diri sama seperti kegunaan FACEBOOK. jadi sbb itu blog dilupakan?
sebenarnya tidak sama sekali, mungkin kerana pengikut ku juga berkurang dari hari ke hari membuat minatku terkubur untuk terus menjadi penulis blog hahahahha..
atau mungkin juga sbb aku ni membosan kan. ;)

tapi takpe sempena JUNE ni
aku ade azam baru.
aku akan cuba membahagiakan blog aku dengan kasih sayang dan keceriaan yg tidak terhingga :)
berazam juga untuk tidak give up dalan bidang penulisan BLOG yiihhaaaa~

"Aloha June ;)"

No comments: