"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Monday, March 9, 2009

semalam yang lepas!!


Happy! heheh last week kot kitaorg g mid ngok muvi citer upin n ipin.. lpas register new sem kami berpakat untuk kuar berjoli.. lalalla kami pi ber-7. aku, cik sue, cik leeni, abg bidi, abg syam, abg arip and abg azren. masyuk gak la der budak2 ni.. pale hotak xbper betoi... xd la kematu jek kuar bersama. =)

dat day aku paling x senonoh.. hahaha abih sumer jejaka masch0 aku raba.. Ops yang penting xsengaja k.. sori la kat abg2 yang kene raba. lalalal~

citer lam panggung lak aku dok sblh cik leeni alamak haii.. ngh syok2 tu der lak org ZzzzZZzz!!
aiyak.. org len dok gelak ketawa riang cm nk pechah perot dia leh lak uat rakaman len.. :p at first xperasan tapi cik sue kite yang gtau lalala leeni2.. lenkali ngok muvi aku bwk bantai mau. =D

citer yang plaing xsbr nk share kat sini.. aku la juara dat day! hahahaha winner!!! siapa sangka.. sbnrnyer aku pon dah lame gile xmen bowling den tetibe jadik juara.. kesian jejaka2 kita yng macho kecundang dijari kecik aku.. thx la kat korunk.. kenangan terindah tau dat time..
heheheh lenkali men lagi ye.. ngn korunk aku sgt enjoy. thx..thx.. thx.. hope kite leh jadi kawan sampi mati!!!!

p/s: cik gagah syg sumer <3>

No comments: