"Whenever I have a problem I just sing, and then I realise my voice is worse than my problem."

Saturday, October 10, 2009

resepi baru!! must try- adik akuh 3 [1/4]

2.30 pm

adek aku bru bangon, aku lak ngh layan movie.
ader short sketsa sket between akuh dan adik akuh..

adek akuh: oits, bonda masak pe? aku lapa.

akuh: la ko ingt bonda kuli ko ker? pi la msk sendiri. pemalas!
( idop suke nyusahkn org tua, tah hape2 tah.. )

adek akuh: eh..ko pon pemalas jugak, kalo bonda tak masak ko bkn nk masak.

akuh: ko tak gi dapo lagi dah bising. aku dah masak lew!
( wahahaha aku cook today, unbelieved kan? )

yg sebenarnyer parents aku dah kuar g keje awal2 lagik.. tu yg sumer cm kebulur. nk g kedai tapau mls lak..
so adek akuh pon pi dapor, lew aku dengar die jerit. pehal le budak ni..

adek akuh: woi ko masak tomyam, nasi ko tak masak? nk makan ngan ape?

akuh: aku masak untuk aku, aku nk ratah je. kalo ko rajin ko masak la. kalo ko tak nak mkn tomyam pon bagus gak. izwan nyer honey star ader. ko layan je la.

adek akuh: la pesalahnya masak nasi sekali.

akuh buat muke bodoh jeww!~

adek akuh: susu pon tak de ker?
( adek akuh dtg dr dapur, mybe dah check lam peti ais takde susu )

akuh: kalo dah takde ko makan je la pe yang ader.susah sangat ke?

aku buat bodoh lagi.. terus layan movie.. dia nk die g cri sendiri. dah la bgon lambat ank terune ape la.. pastu aku xdegar pe2 dah. bagus.. lapar tau la cari sendiri ingt ank raje ke hape.. dah kenyang melantak la duuu..

erk aku lupe nk bgi magina makan? kemudian aku pon g la dapo, ngok adek akuh mkn cm layan jek...

akuh: woit ko makan pe?

adek akuh: aku mkn honey star. tapi kuah tomyam ko layan gak mkn ngn honey star.

akuh: ko gile ke hape !#$%^()

p/s: kalo bangun lambat mmg jadi gile.

5 comments:

:.AtiqaMusa.: said...

ne yg mcm nak try ne....
tp cekodok ngn tomyam pon best taw...xcye cube la...hahaha

Puteh said...

try jgn x try..
erk.. korg ni memg pelik2

ni mesti bgon lambat gak nih...

sicKo^ said...

tomyam + honeystar ???

ko reti masak ker? heran aku, camner ko leh sampai nak tgk apa ada dalam kuali...

Puteh said...

weh.. bro,
kewanitaan aku jgn di cbr..
hkahkahakahka
:P

FaPet said...

Muehehehehe!!! sudah ku agak...perkare sdemikian bakal berlaku nak sambung gelak lagi r muehehehehehe!!!